愛的秘密-布萊德.彼特


布萊德彼特談到他的太太安潔莉娜.裘莉

照片來源: http://www.examiner.com/article/angelina-jolie-brad-pitt-and-i-aren-t-chained-together





















我的太太生病了,她因為工作問題,私人問題,她的失敗和孩子們的 問題持續地感到緊張。她的體重減輕了三十磅(約十五公斤),在35歲的時候她的體重是90磅(約45公斤)。她變得非常瘦,而且常常哭泣。她不是一個快樂 的女人。她因為持續性的頭痛,心臟痛,還有她背部與肋骨受擠壓的神經而受苦,她睡不好,只能在早上睡著而且在白天很快就感到疲倦。我們的關係在破裂的邊 緣。她的美麗離開她去了某個地方,她的眼睛下面有眼袋,她常常戳自己的頭,並且不再照顧自己的健康和外表。她拒絕拍攝電影也拒絕任何角色。我失去了希望而 且認為我們很快便會離婚......但我決定要採取行動。畢竟我擁有地球上最美的女人。她是地球上超過一半的男人和女人心中的嚮往,而我是那個被允許睡在 她身邊和擁抱她肩膀的人。我開始用花朵,親吻和讚美來寵愛她,我在每一分鐘讓她開心和感到驚喜,我送給她很多禮物並且只為她而活。我在公開的場合只談到 她,我將所有的主題都導引到她的方向,我在她自己和我們共有的朋友面前讚美她。你無法相信,但是她開始綻放,她變得甚至比以前更好。她的體重增加,不再感 到緊張而且她比以前更愛我了。我以前完全沒有想到她能夠愛得那麼多。

然後我體認到了一件事: "一個女人,是她的男人所反射出來的倒影。"

--- 布萊德.彼特


Brad Pitt about His Wife A Secret of Love My wife got sick. She was constantly nervous because of problems at work, personal life, her failures and problems with children. She has lost 30 pounds and weighted about 90 pounds in her 35 years. She got very skinny, and was constantly crying. She was not a happy woman. She had suffered from continuing headaches, heart pain and jammed nerves in her back and ribs. She did not sleep well, falling asleep only in the morning and got tired very quickly during the day. Our relationship was on the verge of break up. Her beauty was leaving her somewhere, she had bags under her eyes, she was poking her head, and stopped taking care of herself. She refused to shoot the films and rejected any role. I lost hope and thought that we’ll get divorced soon… But then I decided to act on it. After all I’ve got the most beautiful woman on the earth. She is the ideal of more than half of men and women on earth, and I was the one allowed to fall asleep next to her and to hug her shoulders. I began to pepper her with flowers, kisses and complements. I surprised her and pleased every minute. I gave her lots of gifts and lived just for her. I spoke in public only about her. I incorporated all themes in her direction. I praised her in front of her own and our mutual friends. You won’t believe, but she has blossomed. She became even better than before. She gained weight, was no longer nervous and she loved me even more than ever. I had no clue that she CAN love that much. And then I realized one thing: ""The woman is the reflection of her man""  Brad Pitt

(英文來自 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=541613729233955&set=a.407971972598132.96812.237097523018912&type=1&theater,
看完以後深受感動,決定翻譯成中文和好友分享,歡迎轉載但請註明出處)




留言

  1. 真的很感人~謝謝妳翻譯
    借分享 http://goo.gl/Yq3YL

    回覆刪除
  2. Sophie,
    不客氣,希望文中所傳遞的愛的訊息可以散佈到每個人的心間!
    璇格格

    回覆刪除
  3. 我也很感動,借分享喔^^

    回覆刪除
  4. Dear 倩容

    只要註明出出處,歡迎分享,最重要的是分享那份愛喔!

    回覆刪除
  5. 很感人,但不大可能出自布萊德彼特之手,絕對是假他人之名
    http://www.snopes.com/glurge/secretoflove.asp
    疑點:小布和裘莉只有宣布訂婚但從未結婚

    回覆刪除

張貼留言