I Believe in You (Celion Dion, il Divo合唱) 影片與歌詞(英文,法文)中文翻譯



 Lonely 寂寞地

The path you have chosen 你所選擇的路

A restless road 一條無休止的路

No turning back不能回頭

One day you will find your light again 有一天你將再次找到你的光

Don't you know 難道你不知道

Don't let go 不要放手

Be strong 要堅強

Follow your heart 跟隨你的心

Let your  love lead trough the darkness 讓愛帶你穿越黑暗

Back to a place you once knew 回到你曾經知道的地方

I believe, I believe, I believe in you  我相信,我相信,我相信你

Follow your dreams 跟隨你的夢

Be yourself, an angel of kindness 做你自己,一位仁慈的天使

There's nothing that you can not do 沒有什麼是你不能做到的

I believe, I believe, I believe in you 我相信,我相信,我相信你


Tout seul 孤獨一個人

Tu t'en iras tout seul 你會一個人自己走

Coeur ouvert A L'univers 在宇宙中打開你的心

Poursuis ta quete 追求你的追求

Sans regarder derriere 不要往回看
  
N'attends pas Que le jour 也不要等到你醒來的那一天

Se leve Suis ton etoile 有一天你將上升觸碰到你的星星

Va jusqu'ou ton reve t'emporte 無論你的夢想有多遠

Un Jour tu le toucheras Si tu croix si tu croix si tu croix  如果你相信,你相信

En toi Suis la lumiere 你相信自己就是那個光

N'eneins pas la flamme que tu portes 不要熄滅你的火焰

Au fonds de toi souviens-toi 打從心底記得你自己

Que je coix que je croix que je croix 我相信 我相信

Que je croix En toi 我相信你

Someday I'll find you 有一天我將找到你

Someday you'll find me too 有一天你也會找到我

And when I hold you close 而當我擁你入懷的時候

I'll l know that is true 我會知道這是真實的

Follow your heart 跟隨你的心

Let your love lead though the darkness 讓愛帶你穿越黑暗

Back to a place you once knew 回到你曾經知道的地方

I believe, I believe, I believe in you 我相信,我相信,我相信你

Follow your dreams 跟隨你的夢

Be yourself, an angel of kindness 做你自己,一位仁慈的天使

There is nothing that you can not do 沒有什麼是你不能做到的


I believe, I believe, I believe in you 我相信,我相信,我相信你 


留言